بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:, :: 12:23 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر
 
چه فضا و شرایطی باعث خیانت زنان می‌شود؟ آیا مردان می‌توانند طوری رفتار کنند که احتمال خیانت زنان را به کمترین حد برسانند؟ مردان چگونه می‌توانند فضای زندگی را چنان بسازند که خیانت ناممکن شود و زنان هیچ میلی و نیازی به خیانت نداشته باشند؟

یک خیانت کار همیشه مقصر است اما شاید بتوان کاری کرد که خیانتی اتفاق نیافتد و شرایطش پیش نیاید.....
 
کسی که دزدی می‌کند، دزدی کرده است و اوست که تصمیم گرفته دزدی کند و اوست که باید تنبیه شود و به سزای کارش برسد. تنبیه و محاکمه دزد، لازم است اما کیست که نداند فقط آن دزد نیست که مقصر است. بسیاری کسان دیگر هم هستند که در این میان مسئولیت دارند و می‌توانند فعالیت‌هایی انجام بدهند که انگیزه دزدها کمتر شود یا فضای جامعه برای دزدی بیشتر شود.
 
خیانت هم چیزی شبیه دزدی است. کسی که خیانت می‌کند گناه نابخشودنی‌ای مرتکب شده و به هیچ توجیهی نمی‌تواند کس دیگری را مقصر و گناهکار جلوه بدهد. اما با این حال کسان دیگری هستند که می‌توانند طوری رفتار کنند و فضایی بسازند که شرایط برای خیانت سخت‌تر شود و موقعیت آن فراهم نشود.
 
چه فضا و شرایطی باعث خیانت زنان می‌شود؟ آیا مردان می‌توانند طوری رفتار کنند که احتمال خیانت زنان را به کمترین حد برسانند؟ مردان چگونه می‌توانند فضای زندگی را چنان بسازند که خیانت ناممکن شود و زنان هیچ میلی و نیازی به خیانت نداشته باشند؟
آنچه در این نوشته خواهید خواند، نکته‌هایی است که مردان باید مورد توجه قرار دهند تا علاوه بر آنکه مانع از خیانت زنان شوند، خود نیز مصون بمانند.

1 - زن‌ها نیازمند محبت‌اند
زن‌ها نیاز دارند غرق در محبت همسران‌شان شوند. بسیاری از مردان ترجیح می‌دهند غیرمستقیم محبت کنند، غیرمستقیم عشق‌شان را ثابت کنند، و بدون آنکه به زبان بیاورند، محبت کنند. اما بسیاری از زنان نیاز دارند صریح و شفاف بشنوند. ترجیح می‌دهد عشق را علاوه بر آنکه با چشم‌های‌شان می‌بینند، با گوش‌های‌شان هم بشنوند.
محبت مردان به زنان هر چه بیشتر و خالصانه‌تر و پرشورتر باشد، تاثیر بیشتری بر جلوگیری از خیانت زنان دارد و بیش از پیش آنها را بیمه می‌کند. یک نکته البته در این میان هست که باید به آن توجه کرد. محبت مردان به همسران‌شان باید متعادل باشد. اینکه یک روز همه توجه مرد به زن باشد و هزار گونه عشق و محبت نثار او کند و روز دیگری هیچ توجهی به او نکند، زن‌ها را آزرده می‌کند و شاید ضرر آن بیشتر از سودش باشد. محبت زیاد، باید دائمی و همیشگی باشد. زنان تحمل کم و زیاد شدن بیش از اندازه محبت را ندارند، همانطور که انسان‌ها تحمل کم و زیاد شدن ناگهانی فشار هوا را ندارند.
محبت دیدن و مورد توجه قرار گرفتن، اتمسفر زندگی زن‌هاست. البته غافلگیر کردن و هدیه دادن و هیجان زده کردن زنان بسیار مناسب است، اما اگر زنی سه ماه از سال مورد توجه بی‌شائبه و محبت فراوان قرار بگیرد و 9 ماه در فقر محبت به سر ببرد، آن همه محبت دود خواهد شد و به آسمان خواهد رفت. نتیجه؟ محبت به زن‌ها باید زیاد و متعادل باشد.
 
2 - یکی از عاداتی که می‌تواند شرایط بسیار مناسبی برای خیانت زنان فراهم کند، ایجاد محدودیت‌های بی‌جایی است که برخی از مردان به دلایلی شاید موجه برای همسرشان اعمال می‌کنند
محدودیت‌هایی از قبیل اینکه زن حق ندارد هر وقت خواست بیرون برود، یا زن حق ندارد هر وقت خواست به خانه پدر و مادرش برود، یا جلوگیری تند و عصبی از تحصیل و کار همسر بدون آنکه به خواسته‌ها و دغدغه‌های او اهمیت داده شود. اینگونه محدودیت‌ها شاید حتی برای حفظ بیشتر نظام خانواده به زن تحمیل شود، اما تجربه ثابت کرده که در بسیاری موارد نتیجه‌ای جز عکس آنچه تصور می‌شده نداشته است.
مردان باید بدانند که با زندان ساختن نمی‌توانند همسران‌شان را حفظ کنند. زنان اگر احساس کنند در خانه زندانی شده‌اند و نمی‌توانند آنچه که می‌خواهند باشند، شاید به فکر انتقام گرفتن بیفتند. مطمئن باشید تنها نتیجه تحمیل و تحکم و تندخویی نسبت به زنان، ظاهرسازی و پنهان‌کاری آنها و ساخته شدن کینه و عصبانیت در دل آنهاست.
 
3 - زنان به مردانی نیاز دارند که پشتیبان باشند
به مردانی که حمایت‌گر و همراه باشند. زنی که به خیاطی علاقه دارد، وقتی لباسی دوخته است، هیچ چیز برای او بهتر از این نیست که از همسرش بشنود که بهترین لباس دنیا را دوخته است. هیچ چیز بهتر از این نیست که مردی همسرش را در مسیری که زن می‌پسندد هل بدهد. و هیچ چیز بهتر از این نیست که زن بداند غذایی که پخته است به دل مرد نشسته است و ببیند مرد حتی متوجه ادویه‌ای شده که زن این بار به غذا اضافه کرده است.
 
در همین میان لازم است توجه شود که هر کدام از این نیازها اگر تامین نشود، احتمال خیانت بالا خواهد رفت. هر کدام از این نیازها اگر پاسخ مناسبی دریافت نکند، می‌تواند فضا را برای خیانت مناسب کند. هیچکس به یکباره دزد نمی‌شود. هیچکس به یکباره اهل جنایت نمی‌شود. خیانت هم همینطور است.باید به نکات ریز و درشتی که هر کدام به تنهایی ممکن است تاثیری نداشته باشند اما جمع شدن‌شان خطرساز است توجه کرد و آن‌ها را جدی گرفت. هیچ‌گاه توجه، محبت و پشتیبانی و حمایت‌گری‌تان را به یکباره از همسرتان سلب نکنید. اگر قرار است به سفر بروید، یا چند روزی به خاطر مشغله کاری یا هر چیز دیگر نمی‌توانید وظایف‌تان را به درستی انجام دهید، از قبل توضیح بدهید.
 
4 - انسان‌ها نیازمند گفتن و شنیده شدن هستند
زن‌ها بسیار بیشتر از مردان نیاز دارند حرف بزنند و کسی دقیق به حرف‌های‌شان گوش کند و نه فقط گوش کند، بلکه با آنها همدلی کند و گاهی پیشنهادی بدهد و تایید کند. صریح اگر بخواهیم باشیم، مردان باید در برابر همسرشان گوش باشند؛ گوش‌هایی که حوصله شنیدن دارند. حوصله شنیدن حرف‌هایی که شاید از نگاه مردان بی‌اهمیت و ساده و حتی به دردنخور و مسخره بیاید، اما برای زنان لازم است و فکرهایی است که در سرشان می‌چرخد و باید گفته شود و شنیده شود.
یکی از مهمترین مواردی که می‌تواند سهم بسیار بزرگی در جلوگیری از خیانت زنان داشته باشد، وجود خلوت برای زن و مرد است. زن و مرد باید بتوانند با هم خلوت کنند؛ علاوه بر خلوت عاطفی و احساسی و جنسی، که لازمه زندگی سالم زناشویی است و کمرنگ شدن آن می‌تواند ضربه‌های جبران‌ناپذیر به رابطه زن و مرد وارد کند و راه خیانت را باز کند.
 
5 - یکی از مشکلات بزرگی که بیشتر زنان در زندگی با آن مواجه می‌شوند، این است که احساس می‌کنند توجه و محبت همسرشان نسبت به اوایل ازدواج یا اولین روزهای آشنایی و خواستگاری و نامزدی بسیار کمتر شده و فکر می‌کنند معنای این تغییر رفتار این است که مثل قبل مورد علاقه شوهرشان نیستند و آن محبت و رابطه دو طرفه سابق از میان رفته است. مردان علاوه بر آنکه باید از ابتدا متعادل رفتار کنند و در محبت کردن زیاده‌روی نکنند، نباید بگذارند این حس در زنان زنده شود.
دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:رییس‌جمهور, نیویورک,رفت, :: 12:15 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر
رییس‌جمهور
رییس‌جمهور صبح امروز پیش از ترک تهران به مقصد نیویورک جهت شرکت در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: می‌خواهیم ندای مظلومیت ایران را به گوش جهانیان برسانیم.

 حسن روحانی که در پاویون جمهوری اسلامی فرودگاه مهرآباد و در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار کرد: ملت ایران که یک ملت بسیار بزرگ با تمدن و فرهنگی کهن است و امروز به عنوان مرکز ثبات منطقه شناخته می‌شود، همواره به دنبال صلح در منطقه بوده است.

وی افزود: متاسفانه دست‌هایی در سال‌های اخیر بوده که این چهره را به گونه‌ای دیگر معرفی کرده است و یکی از اولین اهداف این سفر این است که در فرصتی که برای بنده و هیات همراه پیش می‌آید چهره واقعی ملت ایران را به جهان معرفی کنیم؛ به عنوان ملتی فرهنگ‌دوست، صلح‌دوست و ملتی که در پی پیشرفت است بدون اینکه بخواهد لطمه‌ای به کشورهای دیگر وارد کند.

رییس‌جمهور با اشاره به حضور با شکوه مردم در انتخابات 24 خرداد و تحقق حماسه سیاسی گفت: مردم با نشاط و انتخاب خود مسیر میانه‌روی و اعتدال را برگزیدندو اعلام کردند که با افراط و افراطی‌گری موافقتی ندارند و ما تلاش می‌کنیم که پیام مردم ایران را به گوش جهانیان برسانیم. تلاش ما این است که صدای ملت ایران و پیام آنها را به گوش جهانیان برسانیم و بگوییم ملت ایران با هرگونه خشونت و افراط مخالف است مخصوصا در دنیای امروز که در منطقه ما و بسیاری از کشورهای جهان مردم از افراطی‌گری و خشونت رنج می‌برند ما به دنبال مبارزه با خشونت هستیم و باید همه در راستای مبارزه با خشونت دست به دست هم بدهیم.

روحانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: ملت ایران مورد ظلم و ستم و فشار نابجای بین‌الملل قرار گرفته است. ملت ایران به دنبال سلاح‌های کشتار جمعی نبوده و قربانی آن است و به دنبال توسعه و پیشرفت خود در چارچوب مقررات بین‌المللی است اما به ناروا تحت فشارهای سیاسی و اقتصادی است و ما می‌خواهیم ندای مظلومیت ملت ایران را به گوش جهانیان برسانیم.

وی ادامه داد: می‌خواهیم بگوییم مسیر تحریم، مسیر غیرقابل قبول و غیرواقعی و کسانی که این مسیر را انتخاب کرده‌اند به هدف‌شان نمی‌رسند. به جای اتخاذ چنین مسیرهایی باید مسیر تعامل، گفت‌وگو و مفاهمه درپیش بگیرند و ما از این مسیر می‌توانیم به منافع مشترکمان دست پیدا کنیم.

رییس‌جمهور با اشاره به برنامه‌های سفر خود گفت: در این سفر با مقامات بلندپایه برخی از کشورهای منطقه، اروپای، غربی و روسای سازمان‌های بین‌المللی و مجامع علمی و دینی آنجا ملاقات‌ها و گفت‌وگوهایی خواهیم داشت.

روحانی همچنین با اشاره به اینکه در جریان این سفر با رسانه‌های بین‌المللی نیز مصاحبه‌هایی خواهد داشت، گفت: از جمله دیگر برنامه‌های این سفر ملاقات با ایرانیان مقیم در آمریکاست.

در جریان این سفر محمدعلی نجفی رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، صادق مشاور رییس جمهور، حسام‌الدین آشنا مشاور رییس جمهور، نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور، دستغیب نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، مره صدق نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی روحانی را همراهی می‌کنند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به همراه تعدادی از معاونین خود نیز هفته گذشته برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است.
 آرزوی موفقیت روحانی
حسن روحانی، در آستانه سفر به نیویورك برای شركت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد،عصر دیروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار كرد.

 حجت الاسلام والمسلمین  حسن روحانی، در آستانه سفر به نیویورك برای شركت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار كرد.

در این دیدار مقام معظم رهبری برای رئیس جمهور آرزوی موفقیت كردن
پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 467
بازدید کل : 123417
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ