بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 18 آبان 1392برچسب:دستگیری,سارقان,مسلح,طلافروشی, :: 12:4 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی

سارقان طلافروشی
کارآگاهان پلیس آگاهی سارقان مسلح طلافروشی شهرک‌ ولیعصر را دستگیر کردند.

وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در شهرک ولیعصر – خیابان شهید رجایی در ساعت 16:15 دهم آبان ماه به کلانتری 113 اعلام شد.

با حضور مأموران در محل طلافروشی و تحقیقات اولیه از صاحب مغازه مشخص شد که دو سارق جوان، با استفاده از یک قبضه اسلحه کمری و قمه اقدام به سرقت طلا و جواهرات داخل ویترین طلافروشی کرده و پس از آن با یک دستگاه خودرو سواری ریو سفیدرنگ از محل متواری شده‌اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت مسلحانه و به دستور دادیار شعبه دوم دادیاری دادسرای امور جنایی تهران، پرونده برای انجام تحقیقات در اختیار اداره یکم مبارزه با سرقت‌های مسلحانه پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

صاحب طلافروشی پس از حضور در اداره یکم پلیس آگاهی، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: "برابر روال هر روز ساعت 16:00 دهم آبان ماه، مغازه طلافروشی خود واقع در شهرک ولیعصر را باز کردم؛ بعد از دقایقی جوانی با لباس قرمز از پشت در طلافروشی عنوان داشت که سکه می‌خواهد و من نیز در را برایش باز کردم؛ به محض اینکه در طلافروشی را باز کردم، ناگهان این جوان اسلحه کمری را کشید و چند ثانیه بعد، نفر دوم با یک کیف و قمه به دست، وارد شد. با فحاشی و سر و صدا مرا تهدید کردند و نفر دوم از روی پیشخوان به طرف دیگر پرید و شروع کرد به برداشتن طلاهای داخل ویترین مغازه، چندین بار خواستم مقاومت کنم اما نفر اول، با یک دست قمه و با دست دیگر اسلحه به سوی من گرفته بود؛ نفر دوم مرتب می‌گفت:" اگر حرکتی کرد بزن "؛ تمام این ماجرا در حدود چند دقیقه بیشتر طول نکشید".

با توجه به شیوه و شگرد سرقت و اظهارات صاحب مغازه مبنی بر فرار سارقان مسلح با یک دستگاه خودرو ریو سفیدرنگ، کارآگاهان اداره یکم با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته طلافروشی و همچنین شعبه بانک شهرک ولیعصر موفق به شناسایی خودرو ریو سفیدرنگ شدند. در بررسی‌های بعدی مشخص شد که این خودرو دارای سابقه سرقت بود و دو هفته پیش از زمان سرقت طلافروشی، در خیابان پیروزی سرقت شده که با ثبت دستور توقیف خودرو در سیستم جامع پلیس، خودرو ریو بعد از گذشت تنها چند روز از تاریخ سرقت طلافروشی در حوالی ایستگاه مترو جوانمرد قصاب کشف شد.

با توجه به مجهز بودن طلافروشی به دوربین‌های مداربسته، تصاویر بدست آمده مورد بازبینی قرار گرفت و ضمن انجام هماهنگی با دادیار پرونده، تصاویر صحنه سرقت جهت شناسایی متهمان در اختیار اصحاب رسانه قرار گرفت؛ با انتشار تصاویر صحنه سرقت در جراید و تماس یکی از شهروندان با اداره یکم پلیس آگاهی، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از سارقان به نام مصطفی شدند.

با شناسایی هویت مصطفی به عنوان یکی از سارقان احتمالی، تصاویر وی از طریق سیستم جامع پلیس استخراج و صاحب طلافروشی پس از مشاهده تصویر مصطفی، وی را به عنوان یکی از سارقان که با لباس قرمز و به بهانه خرید سکه وارد طلافروشی شده بود، مورد شناسایی قرار داد. در ادامه، کارآگاهان با انجام تحقیقات موفق به شناسایی هویت سارق دوم به نام امید . م (دایی مصطفی) شدند.

کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی با شناسایی مخفی‌گاه دایی (امید) و خواهرزاده (مصطفی) در ورامین، با اخذ نیابات قضایی به این شهر رفته و در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که متهمان پس از انتشار تصاویرشان در جراید متواری شده‌اند.

سرانجام با انجام تحقیقات، مخفی‌گاه هر دو متهم در یکی از شهرهای استان گیلان شناسایی، کارآگاهان اداره یکم با اخذ نیابت قضایی به استان گیلان اعزام و پس از شناسایی مخفی‌گاه متهمان و اطمینان از حضور آنها، هر دو متهم در 14 آبان‌ماه دستگیر و پس از انتقال به اداره یکم پلیس‌آگاهی از سوی مالباخته شناسایی و صراحتا به سرقت از طلافروشی اعتراف کردند.

مصطفی 28 ساله در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: حدود 15 روز قبل از سرقت، در خیابان پیروزی یک دستگاه خودرو ریو را سرقت کرده و من پشت فرمان نشستم، بعد از 15 روز، در شهرک ولیعصر طلافروشی محل سرقت را شناسایی و تحت نظر گرفتیم تا اینکه فردای آن روز، ساعت 16 اول من وارد طلافروشی شدم و بعد دایی (امید) وارد شد. من اسلحه را به سمت طلافروشی گرفتم و بعد دایی به بالای ویترین رفت و مقداری طلا را برداشت و سریع بیرون آمدیم و من پشت فرمان نشستم و به سرعت از محل متواری شدیم. بعد از آن، ماشین رادر حوالی ایستگاه مترو رها کردیم.

مصطفی در خصوص نحوه سرقت خودرو نیز به کارآگاهان گفت: خودرو در گوشه‌ای پارک و سوئیچ آن نیز روشن بود، صاحب ماشین نیز چند متر بیشتر از ماشین فاصله نداشت که به سرعت داخل ماشین نشستیم و از محل متواری شدیم.

امید . م 24 ساله نیز در اعترافات مشابه به کارآگاهان گفت: "حدود دو هفته قبل از سرقت طلافروشی، من به اتفاق خواهرزاده‌ام در خیابان پیروزی اقدام به سرقت یک دستگاه خودرو سواری ریو سفیدرنگ کردیم و بعد از دو هفته به مغازه طلافروشی که مصطفی آن را انتخاب کرده بود، مراجعه کردیم. ابتدا مصطفی پس از زدن در و بازشدن در از سوی صاحب مغازه، وارد طلافروشی شد. اسلحه در دست مصطفی بود و قمه در دست من، مصطفی با اسلحه صاحب طلافروشی را تهدید کرد و من نیز به بالای ویترین رفته و مقداری از طلاهای داخل آن را داخل کیف‌دستی همراه خود ریخته و پس از خروج از مغازه، با خودرو سواری مسروقه متواری شدیم".

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رییس پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ،
ضمن تشکر از اطلاع‌رسانی بعمل آمده از سوی اصحاب رسانه در خصوص این پرونده و کمک به شناسایی سارقان مسلح طلافروشی، گفت: هر دو متهم پرونده با قرار بازداشت موقت در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند و تحقیقات برای کشف اسلحه و اموال مسروقه و همچنین شناسایی دیگر جرایم احتمالی در دستور کار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران‌بزرگ قرار دارد.

سارقان خانه کدام نماینده مجلس را خالی کردند؟!

سارقان خانه کدام نماینده مجلس را خالی کردند؟!
ه گفته وی مقداری وجه نقد، طلا و اثاثیه از منزل وی به سرقت رفته بود که پس از دستگیری سارقان طلاهای شخصی عودت شد اما وجوه نقدی و اثاثیه برنگشت و...

مهناز بهمنی در گفت و گو با خانه ملت،‌ به سرقتی که در ماه گذشته از منزلش رخ داد اشاره کرد و گفت: باند سرقت از منزل یک نماینده مجلس با اقدامات مناسب و پی گیری نیروهای پلیس آگاهی پایگاه دوم تهران و کلانتری فردوس در غرب تهران شناسایی شد که به دنبال شناسایی و دستگیری سارقان مشخص شد که این افراد مجرمانی سابقه دار و خطرناک هستند.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: این افراد با تشکیل باندی بزرگ اقدام به سرقت از بیش از 30 منزل مسکونی در غرب تهران کرده بودند. به گفته وی مقداری وجه نقد، طلا و اثاثیه از منزل وی به سرقت رفته بود که پس از دستگیری سارقان طلاهای شخصی عودت شد اما وجوه نقدی و اثاثیه برنگشت.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بسیاری از این سارقان مجهز به فناوریهای نوین سرقت و ابزار و لوازم شکستن در و پنجره های فولادی بودند و نکته جالب اینکه از وضعیت مالی بسیار خوبی هم برخوردار بودند و هرکدام یک خانه 4 طبقه در تهران داشتند. نماینده مردم سراب در مجلس گفت: اکثر مال باخته ها تقاضا داشتند حد اسلامی بر آنها اجرا شود چون تمکن مالی دارند.
شنبه 18 آبان 1392برچسب:دستگیری,3,زن,مأمورنما, :: 12:1 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

دستگیری ۳ زن مأمورنما

دستگیری
سه زن که تحت پوشش مأمور یکی از ادارات دست به سرقت طلا زده بودند، توسط مأموران انتظامی شهرستان سقز استان کردستان شناسایی و دستگیر شدند.

 
 
 
سرهنگ جمال سلمانی، فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات از منزلی مسکونی در محله بهارستان سقز، بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 12 شهرستان جهت بررسی موضوع به محل عزیمت کردند.

سلمانی افزود: بررسی‌های انجام شده توسط ماموران حکایت از آن داشت، دقایقی قبل سه زن میانسال با معرفی خود به عنوان مامور یکی از ادارات وارد منزل مذکور شده و با تهدید و پاشیدن افشانه دفاع شخصی، اقدام به سرقت طلاهای زن صاحب خانه کرده‌اند.

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات انجام شده از اهالی محل دریافتند، سه زن مذکور با استفاده از یک دستگاه خودرو پیکان از محل متواری شده‌اند، که در این رابطه با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی پلیس مالک خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر و در کلانتری به سرقت مذکور با همکاری متهمان یاد شده اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: در این راستا با اطلاعات بدست آمده از این متهم، سه زن سارق که 48 ، 42 و 34 سال سن دارند دستگیر، طلاهای مسروقه از آنان کشف و تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز خاطر نشان کرد: متهمان با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
شنبه 18 آبان 1392برچسب:دستگیری,آدم‌,ربایان,اخاذ, :: 11:52 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

دستگیری آدم‌ربایان اخاذ

دستگیری آدم‌ربایان
ماموران آگاهی کهگیلویه و بویراحمد سارقان به عنف و آدم‌ربا را دستگیر کردند.

سرهنگ غلامعباس غلامزاده، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: روزگذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در یاسوج مرکز این استان و وقوع چندین فقره سرقت به عنف توسط چهار سرنشین خودروی پراید، که با سر و صورت بسته که پس از ضرب و جرح افراد مورد نظر، اقدام به سرقت وجه نقد کردند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

غلامزاده افزود: روزگذشته در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر ربودن فرزندش توسط افرادی ناشناس که با اقدامات به موقع ماموران پلیس، آدم‌ربایان اقدام به رهایی گروگان خود در منطقه جدول غوره یاسوج می‌کنند که ماموران با بهره‌گیری از ابزار و امکانات فنی و اطلاعاتی، در نهایت ربایندگان مورد شناسایی پلیس قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران با هماهنگی مراجع‌قضایی و طی دو عملیات منسجم و غافلگیرانه چهار تن از متهمان دستگیر شدند.

غلامزاده افزود: در بازرسی مخفی‌گاه متهمان یک تیغه‌قمه، پنج دستگاه گوشی تلفن‌همراه و یک دستگاه خودروی پراید مسروقه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب که تحقیقات برای شناسایی جرایم احتمالی این سارقان در نقاط دیگر همچنان ادامه‌دارد، گفت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به چندین فقره سرقت به عنف و یک فقره آدم‌ربایی به انگیزه اخاذی از خانواده او اعتراف کردند که در حال حاضر تحقیقات پلیس در این زمینه در حال انجام است.

اشتباه مرگبار در مراسم جشن عروسی

اشتباه مرگبار در مراسم جشن عروسی
براثر سهل انگاری و شلیک گلوله در یکی ازروستاهای شهرستان دشتی جشن عروسی به عزادارای تبدیل شد.

شب گذشته در مراسم جشن عروسی در روستای کلل دشتی براثر غفلت و سهل انگاری به صورت غیر عمد و در پیروی از سنت گذشته یک زن 44 ساله کشته شد.

در حالی که مراسم جشن در حال برگزاری بود بر اثر ازدحام جمعیت در کنار ماشین عروس و شیلک تیر هوایی از یک اسلحه شکاری مجاز به‌وسیله پدر داماد عمه 44 ساله عروس به شدت زخمی و به بیمارستان زینبیه خورموج منتقل شد.

با وجود تلاش پزشکان، مقتول در حین انتقال به بیمارستان زینبیه بر اثر شدت جراحات کم کم علایم حیاتی خود را از دست داد.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: با پیگیری‌های گسترده قاتل خودش را به کلانتری خورموج معرفی کرد.

سرگرد رهام رضایی افزود: پرونده این حادثه در حال تکمیل و ارسال به مقامات قضایی شهرستان است
شنبه 4 آبان 1392برچسب:مدعی قتل 15 کودک روانی است, :: 12:8 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

مدعی قتل 15 کودک روانی است

مدعی قتل 15 کودک روانی است
مردی که مدعی بود 15کودک را در آبادان به‌قتل رسانده است از سوی پزشکی قانونی دارای اختلال شدید روانی تشخیص داده و برای درمان به بیمارستان معرفی شد.


مردی که مدعی بود 15کودک را در آبادان به‌قتل رسانده است از سوی پزشکی قانونی دارای اختلال شدید روانی تشخیص داده و برای درمان به بیمارستان معرفی شد. این متهم که حسین نام دارد بعد از اینکه به اتهام تلاش برای ربودن پسربچه‌ای سه‌ساله به پلیس آگاهی شهرری منتقل شد در اعترافاتی عجیب به کشتن 15کودک اعتراف کرد.

 او گفت خیابان‌خواب و فقیر بود و فقط کودکان کارتن‌خواب را به‌قتل می‌رساند و گوشت بدن قربانیانش را می‌خورد. اعترافات عجیب متهم سبب شد بازپرس کشیک او را برای تعیین سلامت روانی به پزشکی قانونی منتقل کند. در همین حال سرهنگ زارع، رییس پلیس آگاهی شهرری که بعید می‌دانست اعترافات متهم واقعی باشد پیگیری موضوع را آغاز کرد و قرار شد از پلیس آگاهی خوزستان استعلام گرفته تا معلوم شود آیا اجساد این کودکان پیدا شده است یا خیر. از سویی دیگر سرهنگ اندرزچمنی، معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا؛ قتل سریالی کودکان را تکذیب کرد و گفت سلامت روانی متهم باید بررسی شود.

سرانجام متخصصان پزشکی قانونی روز چهارشنبه هفته پیش با انجام مصاحبه بالینی با متهم تشخیص دادند او به اختلالات شدید روانی مبتلاست و باید در بیمارستان بستری شود. به این ترتیب اقدامات لازم برای مداوای حسین آغاز شد. در همین حال پدر کودکی که توسط متهم طعمه قرار گرفته بود درباره نحوه دستگیری این مرد به خبرنگار ما گفت: «پسر سه‌ساله‌ام روز حادثه به مغازه من آمده بود و بعد از چند دقیقه از مغازه خارج شد تا به خانه برود. خانه و مغازه من کنار هم قرار دارد. چند لحظه بعد صدای جیغ پسرم را شنیدم و وقتی به خیابان دویدم دیدم متهم او را بغل گرفته و می‌خواهد با خودش ببرد به آن مرد حمله کردم و پسرم را نجات دادم بعد هم متهم را دستگیر کردیم و به پلیس تحویل دادیم.

ماجرای تجاوز نوه یک سیاستمدار به دختر 13 ساله؟!

ماجرای تجاوز نوه یک سیاستمدار به دختر 13 ساله؟!
به گزارش پلیس دو سال پیش در پی ماجرای تجاوز جنسی پسر 15 ساله به دختر 13 ساله شهر کوچک و 12 هزاران نفر از این شهر کوچک را در بهت و اندوه فرو برد.

به نقل از اسوشیدپرس، مت بارنت نوه یک سیاستمدار با نفوذ  که در آن زمان دانش آموز سال سوم دبیرستان بود در زاند در سال 2012 به جرم آزار و اذیت تجاوز جنسی به قربانی 13 ساله خود دیزی کلمن دستگیر شد.
 
بنابر این گزارش های  منتشر شده حین انجام اعمال وقیحانه مت بارنت قربانی خود از سطح هوشیاری  لازم برخوردار نبوده و نمی توانست هیچ گونه مقاومتی از خود نشان دهد.
 
 بر اساس قوانین حاکم بر مسیوری از آنجائیکه هیچ  ک از طرفین سن قانونی نداشتند  مساله فوق جزو جرایم جنسی قرار نگرفت.
 
 حال با روشن شدن ابعاد تازه ای از این ماجرا این پرونده بار دیگر به جریان افتاد.
شنبه 4 آبان 1392برچسب:زورگیری,با,چاقو,در,تاریکی,شب!, :: 12:4 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

زورگیری با چاقو در تاریکی شب!

زورگیری با چاقو در تاریکی شب!
دو دوست که قبل از طلوع خورشید اقدام به زورگیری از کارگران ساختمان‌های نیمه کاره می‌کردند، با تیزهوشی ماموران پلیس تهران شناسایی و دستگیر شدند.

 ساعت 8:20 دقیقه 26 مهر ماه شخصی به هویت محسن به افسر گشت کلانتری 102 پاسداران در میدان هروی مراجعه کرد و بیان داشت که قبل از طلوع خورشید صبح امروز چند نفر سارق داخل ساختمان نیمه کاره بنده  شدند و با سر و صدای پدرم که نعمت الله نام دارد از ساختمان فرار کردند.

چند لحظه بعد از این موضوع ماموران واحد گشت دو نفر ناشناس را مشاهده که یکی با موتور سیکلت قرمز در ابتدای کوچه و نفر دیگر در انتهای کوچه در حال کشیک و صحبت کردن با تلفن همراه بود و یکی از آنها کاپشن دو لایه پوشیده بود که در هنگام نیاز سریعا رنگ آن را تغییر دهد. لذا ماموران به آنان مشکوک شده و با رعایت قوانین و مقررات متهمان را دستگیر کردند.

حین انتقال دو نفر دستگیر شده به کلانتری شخصی به هویت علیرضا از کارگران ساختمانی محدوده میدان هروی به واحد گشت مراجعه و بیان داشت که چند روز پیش این دو نفر دستگیر شده با زور و تهدید چاقو وارد ساختمانی نیمه کاره که در آنجا نگهبان بودم، شدند و اقدام به سرقت دستگاه جوش، سنگ فرز و گوشی موبایل نمودند.

پس از انتقال سارقان به کلانتری از آنان تحقیق به عمل آمد که خود را به هویت های اردشیر و سامان معرفی کردند. گفتنی است؛ که هر دو نفر دارای اعتیاد به مواد مخدر از نوع شیشه می باشند.

همچنین با پیگیری از یکی دیگر از شکات که چندی پیش شکایتی را در این رابطه تشکیل داده بود جهت شناسایی متهمان به کلانتری دعوت شد و در کلانتری با مراجعه حضوری با سارقان آنان را شناسایی و بیان داشت که در اوایل مهر ماه قبل از طلوع خورشید نام بردگان به همراه شخصی دیگر وارد اتاق نگهبانی در خیابان استاد حسن بنا شده و با تهدید چاقو مبلغ 250 هزار تومان وجه نقد و یک دستگاه گوشی تلفن همراه را به سرقت برده و از محل متواری شدند.

رئیس کلانتری 102 پاسداران سرهنگ اقبال امانی درباره این خبر به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: متهمان با اعتراف به چندین مورد زورگیری قبل از طلوع خورشید و پس از تشکیل پرونده با دستور قضایی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل ش
شنبه 4 آبان 1392برچسب:زورگیری,با,چاقو,در,تاریکی,شب!, :: 12:4 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

زورگیری با چاقو در تاریکی شب!

زورگیری با چاقو در تاریکی شب!
دو دوست که قبل از طلوع خورشید اقدام به زورگیری از کارگران ساختمان‌های نیمه کاره می‌کردند، با تیزهوشی ماموران پلیس تهران شناسایی و دستگیر شدند.

 ساعت 8:20 دقیقه 26 مهر ماه شخصی به هویت محسن به افسر گشت کلانتری 102 پاسداران در میدان هروی مراجعه کرد و بیان داشت که قبل از طلوع خورشید صبح امروز چند نفر سارق داخل ساختمان نیمه کاره بنده  شدند و با سر و صدای پدرم که نعمت الله نام دارد از ساختمان فرار کردند.

چند لحظه بعد از این موضوع ماموران واحد گشت دو نفر ناشناس را مشاهده که یکی با موتور سیکلت قرمز در ابتدای کوچه و نفر دیگر در انتهای کوچه در حال کشیک و صحبت کردن با تلفن همراه بود و یکی از آنها کاپشن دو لایه پوشیده بود که در هنگام نیاز سریعا رنگ آن را تغییر دهد. لذا ماموران به آنان مشکوک شده و با رعایت قوانین و مقررات متهمان را دستگیر کردند.

حین انتقال دو نفر دستگیر شده به کلانتری شخصی به هویت علیرضا از کارگران ساختمانی محدوده میدان هروی به واحد گشت مراجعه و بیان داشت که چند روز پیش این دو نفر دستگیر شده با زور و تهدید چاقو وارد ساختمانی نیمه کاره که در آنجا نگهبان بودم، شدند و اقدام به سرقت دستگاه جوش، سنگ فرز و گوشی موبایل نمودند.

پس از انتقال سارقان به کلانتری از آنان تحقیق به عمل آمد که خود را به هویت های اردشیر و سامان معرفی کردند. گفتنی است؛ که هر دو نفر دارای اعتیاد به مواد مخدر از نوع شیشه می باشند.

همچنین با پیگیری از یکی دیگر از شکات که چندی پیش شکایتی را در این رابطه تشکیل داده بود جهت شناسایی متهمان به کلانتری دعوت شد و در کلانتری با مراجعه حضوری با سارقان آنان را شناسایی و بیان داشت که در اوایل مهر ماه قبل از طلوع خورشید نام بردگان به همراه شخصی دیگر وارد اتاق نگهبانی در خیابان استاد حسن بنا شده و با تهدید چاقو مبلغ 250 هزار تومان وجه نقد و یک دستگاه گوشی تلفن همراه را به سرقت برده و از محل متواری شدند.

رئیس کلانتری 102 پاسداران سرهنگ اقبال امانی درباره این خبر به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: متهمان با اعتراف به چندین مورد زورگیری قبل از طلوع خورشید و پس از تشکیل پرونده با دستور قضایی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل ش
جمعه 1 دی 1391برچسب:باند,زنان,دزد,, :: 5:54 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر

دو خواهر که با همدستی دختر خاله خود به صورت حرفه ای از طلافروشی های سرقت می کردند، در بازجویی ها راز سرقت های خود را فاش کردند.

به گزارش مهر، در پی وقوع سرقت از سوی سارقان زن از طلافروشی های سطح شهر تهران ، موضوع جهت رسیدگی تخصصی در دستور کار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت که در ادامه ، کارآگاهان موفق به شناسایی و دستگیری اعضای یکی از این گروه ها به سرکردگی مجرم سابقه دار به هویت "پوران" شدند که نهایتا با دستگیری تمامی اعضای این گروه از سارقان طلافروشی ها ، خبر دستگیری و دستور انتشار تصاویر آنها در رسانه ها منتشر شد.

در ادامه و با شناسایی گروه دیگری از سارقان زن که به همین شیوه اقدام به سرقت از طلافروشی ها در سطح شهر تهران کرده بودند ، تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته یکی از محل های سرقت برای انتشار و شناسایی متهمان و دیگر مالباختگان احتمالی  ، در اختیار رسانه ها قرار گرفت .

با انتشار تصاویر گروه جدید سارقان تحت تعقیب ، تعداد دیگری از مالباختگان طلافروشی ها با مراجعه به پلیس آگاهی و و ارائه تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته طلافروشی های خود اعلام کردند که سرقت مغازه های آنها نیز از سوی گروه اخیر انجام شده که به دستور رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ، تمامی پرونده های مشابه تجمیع و در اداره هفدهم مورد بررسی قرار گرفت .

یکی از مالباختگان در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : دو زن وارد مغازه طلافروشی من در منطقه اختیاریه شده و درخواست دیدن زنجیرهای طلای داخل ویترین را کردند . پس از چند دقیقه و در حین تعویض کردن زنجیرها ، در یک لحظه که متوجه نبودم یکی از آنها دو رشته زنجیر را برداشته و به بهانه نگاه کردن در داخل آئینه یکی از رشته های زنجیر را در زیر لباس خود پنهان کرد و در حالیکه من تصور می کردم که وی یک رشته زنجیر را برداشته متوجه سرقت زنجیر دوم نشده و در نهایت سارقان بدون آنکه خرید طلایی انجام داده و یا من متوجه سرقت طلا توسط آنها شوم ، از مغازه خارج شدند .

دهم آذر یکی از مالباختگان که مغازه طلافروشی اش توسط سارقان تحت تعقیب مورد سرقت قرار گرفته بود ، در حین تردد در منطقه مسعودیه به صورت اتفاقی دو سارق مغازه طلافروشی خود را در داخل یک مغازه کفش فروشی شناسایی کرد و بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت که با حضور گشت کلانتری 156 افسریه در محل ، هر دو متهم به اسامی سالومه 29 ساله و ساناز 25 ساله که خواهر یکدیگر هستند ، دستگیر و به کلانتری منتقل شدند .

با اطلاع خبر دستگیری سالومه و ساناز به پلیس آگاهی ، بلافاصله هماهنگی های لازم انجام و هر دو نفر آنها برای انجام تحقیقات به اداره هفدهم منتقل شدند .

در شرایطی که متهمان در اظهارات اولیه منکر هرگونه سرقت شده و حتی مالباخته را به خاطر "تهمت زدن" تهدید به شکایت در مراجع قضایی کرده بودند ! ، مالباخته با تأکید بر این موضوع که سرقت طلافروشی وی توسط این دو خواهر انجام شده ، تصاویر دوربین های مداربسته طلافروشی خود در لحظه انجام سرقت توسط متهمان را در اختیار کارآگاهان قرار داد .

ساناز و سالومه با وجود تصاویر دوربین های مداربسته طلافروشی همچنان مدعی بیگناهی شده و مدعی بودند که گردنبند به صورت غیر عمد و کاملا اتفاقی بر روی گردن یکی از آنها جای مانده و آنها پس از مراجعه به منزل متوجه آن شده اند که در ادامه تحقیقات ، ساناز به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت های مشابه دیگر در مناطق مختلف سطح شهر تهران بویژه در اختیاریه ، سرسبیل ، جیحون ، فلاح ، صادقیه ، آریاشهر و نازی آباد اعتراف و دختر خاله خود به نام "شبنم . ح" 24 ساله را نیز به عنوان عضو سوم گروه معرفی کرد که شبنم نیز 28 آذر دستگیر و همانند دخترخاله هایش به سرقت و کش روی از طلافروشی ها اعتراف کرد .

سرهنگ کارآگاه علی غیاثوند ، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعترافات صریح متهمان و شناسایی تعدادی از مالباختگان ، بویژه تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته که متهمان را در لحظه سرقت نشان می دهد و همچنین به دلیل احتمال ارتکاب دیگر جرایم ارتکابی و افزایش تعداد مالباختگان و شکات ، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر این سه متهم از سوی دادیار شعبه 12 دادسرای ناحیه 14 تهران صادر شده است . به همین خاطر از کلیه مالباختگانی که موفق به شناسایی متهمان شدند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

7 سال زندان برای تجاوز به زنی در دوبی و انتشارش در اینترنت

7 سال زندان برای تجاوز به زنی در دوبی و انتشارش در اینترنت
دادگاه دوبی مردی را به جرم تجاوز به 7 سال حبس محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در دوبی، دادگاه دوبی روز پنج‌شنبه مردی را به جرم تجاوز به عنف به هفت سال حبس محکوم کرد.

براساس گزارش دادستان امارات، متهم طی هفته گذشته با تجاوز به عنف به زنی و با گرفتن عکس از وی اقدام به انتشار عکس‌ها در اینترنت کرده بود.

متهم که از اتباع یکی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس است در جلسه دادگاه درخواست عفو و بخشش داشت که مورد پذیرش قرار نگرفت.

 

چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:خودکشی,پدری,دخترش,اشتباهی,کشت!, :: 5:14 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر

خودکشی پدری که دخترش را اشتباهی کشت!

خودکشی پدری که دخترش را اشتباهی کشت!
مردی پس از اینکه در پی یک سهل‌انگاری، دختر شش ساله‌اش را کشت، خودش را نیز کشت.

به گزارش قدس انلاین مردی پس از اینکه در پی یک سهل‌انگاری، دختر شش ساله‌اش را کشت، خودش را نیز کشت.

مردی حدودا 33 ساله به همراه دختر شش ساله‌اش برای تفریح به اطراف شهر رفته بودند که ناگهان به دنبال سهل‌انگاری تیری از اسلحه شکاری همراهشان خارج و به دختر شش ساله برخورد می‌کند.

پس از برخورد تیر با دختربچه، وی جان خود را از دست می‌دهد که همین امر سبب می‌شود این مرد با خانواده‌اش تماس بگیرد و با اعلام این خبر به آنان بگوید که به دلیل عذاب وجدان قصد کشتن خودش را دارد.

سرانجام این مرد نیز به وسیله اسلحه شکاری، گلوله‌ای را نیز به خودش شلیک کرد و جان خود را از دست داد.

این مرد و دخترش ساکن منطقه سعدآباد در شهرستان «دشتستان» استان بوشهر هستند.

چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:مرگ,خاموش,دختر,دانشجو,خانه,ویلایی , :: 5:13 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر

مرگ خاموش دختر دانشجو در خانه ویلایی

مرگ خاموش دختر دانشجو در خانه ویلایی
دختر دانشجوی بر اثر گاز گرفتگی در خانه ویلایی، جان خود را از دست داد.

صبح دیروز ماموران پلیس دماوند در جریان یک مورد گازگرفتگی در منطقه ای ویلایی در این شهر قرار گرفتند. تیم پلیسی پس از حضور در محل متوجه شدند ، دختر وپسر جوان به علت روشن کردن بخاری بدون دودکش دچار گازگرفتگی شده اند.

در ادامه با حضور امدادگران اورژانس مشخص شد، دختر 25 ساله به علت شدت مسمومیت جان باخته اما پسر جوان هنوز زنده است. در ادامه با توجه به وخامت حال پسر جوان ، امدادگران او را به بیمارستانی در تهران منتقل کردند.

ماموران با تحقیقات صورت گرفته دریافتند، دختر و پسر جوان اهل تهران بودند که برای تفریح به دماوند آمده بودند.

چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:اجرای,حکم,99,ضربه,شلاق,رابطه,نامشروع , :: 5:12 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر

اجرای حکم 99 ضربه شلاق برای رابطه نامشروع

حکم شلاق برای رابطه نامشروع
حکم 99 ضربه شلاق برای یک متهم به رابطه نامشروع در ملاعام در قائمشهر اجرایی شد.



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، ظهر امروز در میدان طالقانی قائمشهر حکم 99 ضربه شلاق برای متهم شخص اول پرونده تجاوز به عنف در مورد دختر 18 ساله در قائمشهر اجرا شد.

معاون دادستان قائمشهر در این باره در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان قائمشهر در مورد اجرای حکم اظهار داشت: حکم اجرا شده در مورد شخص اول پرونده با نام "ع- و" 26 ساله در ملا عام به اتهام رابطه نامشروع  اجرا شد.

قاسمعلی اسفندیاری افزود: متهم فوق به همراه چهار نفر دیگر با تهدید و اعمال زور دختر 18 ساله را سوار اتومبیل کرده و دست به عمل شنیع غیراخلاقی زدند که با مراجعه شاکی و مراجعه مشارالیه به همراه چند نفر دیگر به مجازات محکوم شدند.

وی یادآور شد: شخص اول پرونده به 99 ضربه شلاق در ملاعام و به استناد ماده 19 قانون اساسی به منع اشتغال از مشاغل دولتی و غیردولتی، شهرداری، آژانس‌های مسافرتی و تاکسیرانی به مدت 10 سال محکوم شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: پرونده با موضوع تجاوز به عنف مورد رسیدگی قرار گرفت ولی با تحقیقات به عمل آمده رابطه نامشروع محرز شد و این حکم به اجرا درآمد.

وی افزود: چون شخص اول نسبت به حکم صادره اعتراض نداشت حکم قطعی شد و به اجرا در آمد ولی در مورد متهمان دیگر چون حکم صادره به قطعیت نرسید اجرایی نشد، به همین دلیل از آوردن نام و میزان مجازات این اشاص معذوریم که با قطعیت حکم اعلام می‌شود.

اسفندیاری با اشاره به شکایت اولیه شاکی مبنی بر تجاوز به عنف گفت: چون اتهام برای دادگاه ثابت نشد، بنابراین حکم 99 ضربه شلاق برای رابطه نامشروع اعلام و اجرا شد.

زن‌کشی در پی امتناع از تامین مخارج اعتیاد!

زن‌کشی در پی امتناع از تامین مخارج اعتیاد!
پلیس افغانستان اعلام کرد: مردی که با کار کردن همسرش در بیرون از منزل مخالف بود او را با ضربات چاقو به قتل رساند.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پلیس این کشور روز گذشته اعلام‌کرد: این مرد در اعتراف‌های خود گفته است که همسرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده تا او به سر کار نرود.

«محمد انوار» گفت: مدتی بود که با همسرم در مورد موضوع فعالیت او در بیرون از خانه مشاجره داشتیم تا این که در روز حادثه با چاقو به او حمله کردم.

خانواده مقتول به پلیس افغانستان گفتند: «انوار» به مصرف موادمخدر اعتیاد داشت و به دلیل این که همسرش مخارج اعتیاد او را تامین نمی‌کرد، دست به این جنایت زده است.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌استار، مادر مقتول که شاهد این حادثه بود، گفت: دامادم دخترم و فرزندهایش را به موادمخدر فروخته است. دخترم در مقابل چشمانم کشته شد اما نتوانستم او را نجات دهم.

چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:خفه,کردن,زن,اتهام,دختر,زایی, :: 6:19 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر

خفه کردن زن به اتهام دختر زایی

خفه کردن زن
پلیس هند در گزارشی اعلام كرد زنی كه برای بار سوم نوزاد دختر به دنیا آورده بود به دست اقوام همسرش به قتل رسید.

 
به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنابر اعلام پلیس محلی ایالت «مهاراشترا» خانواده همسر این زن 27 ساله وقتی متوجه شدند او مجددا نوزاد دختر به دنیا آورده است، «تاسلیما» را خفه كردند.

پلیس محلی «مهاراشترا» اعلام‌كرد: «تاسلیما» كه مدت هفت سال است با همسرش ازدواج كرده صاحب یك پسر و دو دختر بود اما وقتی برای بار سوم نوزاد دختر به دنیا آورد با آزار و اذیت‌های خانواده همسرش روبرو شد.

نیروهای پلیس این منطقه پس از اطلاع از وقوع این قتل به محل اعزام شدند و بازجویی از مظنونان به قتل را آغاز كردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی ایندین‌تایمز، سخنگوی پلیس ایالت «مهاراشترا» با اعلام این كه بررسی بیشتر جزئیات حادثه وجود دارد، گفت: تاكنون همسر، مادر و برادر همسر «تاسلیما» به اتهام قتل دستگیر شده‌اند.

چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:تیغ زن, قتلی,فاش کرد!, :: 6:16 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر

تیغ زن، قتلی را فاش کرد!

تیغ زن
زنی که مردان پولدار را شکار می‌کرد و با همدستی همسر و پسرش اموال آنها را سرقت می‌کرد در بازجویی‌های تخصصی پلیس راز قتل مردی پرادوسوار را فاش کرد


شرق: زنی که مردان پولدار را شکار می‌کرد و با همدستی همسر و پسرش اموال آنها را سرقت می‌کرد در بازجویی‌های تخصصی پلیس راز قتل مردی پرادوسوار را فاش کرد.

یکی از ساکنان خیابان ترکمنستان روز 27 شهریور وقتی متوجه شد از وانتی که کنار خیابان پارک شده است بوی تعفن متصاعد می‌شود قسمت بار وانت را نگاه کرد و جسمی پتوپیچ‌شده را دید. وقتی او پتو را کنار زد جنازه مردی جوان نمایان شد. او بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع داد و ساعتی بعد تیمی از کارآگاهان جنایی و متخصصان بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند.

بررسی‌های اولیه فاش کرد حدود 48 ساعت از مرگ این مرد می‌گذرد. وجود آثار خراش روی گردن مرد ناشناس و همچنین نحوه رها شدن جسد جای تردیدی باقی نمی‌گذاشت که این مرد قربانی جنایت شده است.

مردی که جسد را پیدا کرده بود، گفت: «این وانت از یک روز قبل همین‌جا پارک شده بود تا اینکه من امروز به موضوع مشکوک شدم و جسد را پیدا کردم.»جسد درحالی به پزشکی قانونی انتقال یافت که کارآگاهان فهمیده بودند وانت موردنظر مسروقه است و در واقع ردی از قاتل یا قاتلان وجود ندارد. هنگامی که افسران جنایی تلاش‌هایشان را برای شناسایی مقتول آغاز کردند پی بردند دو روز قبل زنی جوان مفقود شدن شوهر 30ساله‌اش به نام سیاوش را به پلیس اطلاع داده بود.

طبق گفته این زن سیاوش که مردی ثروتمند بود روز حادثه سوار بر خودرو پرادو شخصی‌اش خانه را ترک کرده و بعد از آن ناپدید شده و گوشی تلفن همراه وی نیز خاموش بود. به دلیل شباهت سیاوش با مقتول، زن جوان به پزشکی قانونی فراخوانده شد و بعد از رویت جسد هویت او را تایید کرد اما گفت نمی‌داند شوهرش به چه دلیل و با چه انگیزه‌ای کشته شده است.

کارآگاهان که گام اول تحقیقات را با موفقیت برداشته بودند در ادامه سعی کردند ردی از پرادوی مسروقه به دست بیاورند. تفحص‌ها در این زمینه همچنان ادامه داشت تا اینکه خبر رسید مردی مظنون به قتل توسط ماموران گشت کلانتری تهرانپارس بازداشت شده است. این جوان با رفتاری مشکوک در حال برداشت پول از دستگاه خودپرداز بود که ماموران به وی ظنین شدند و بعد از بررسی‌های ابتدایی فهمیدند کارت عابربانک مسروقه است. وقتی فاش شد این کارت به سیاوش تعلق دارد مظنون در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. او که ابتدا سعی می‌کرد از پاسخ دادن به سوالات طفره برود فقط به گفتن این جمله بسنده کرد که کارت را از یکی از دوستانش گرفته تا موجودی آن را به حساب دیگری منتقل کند.

این فرد بعد از چند جلسه بازجویی بالاخره گفت: «کارت را ناپدری‌ام به من داده بود.»ماموران بعد از آنکه هویت مرد موردنظر را به دست آوردند، فهمیدند او که سعید نام دارد همراه همسرش ملیحه از مردان ثروتمند سرقت می‌کنند به همین سبب این زوج در عملیاتی غافلگیرکننده بازداشت شدند و بعد از مدتی انکار بالاخره ماجرای قتل را فاش کردند. ملیحه در اعترافاتش گفت: «من به همراه شوهر و پسرم و مردی دیگر مردان ثروتمند را شناسایی می‌کردیم و با مسموم کردن آنها اموال‌شان را می‌دزدیدیم. سیاوش هم یکی از طعمه‌های ما بود که در خانه‌مان به قتل رسید.»سعید نیز به کارآگاهان گفت: «شگرد ما برای اخاذی به این شکل بود که خودروهای مدل بالایی را که مردان تنها سوار بر آن بودند شناسایی و تعقیب می‌کردیم.

وقتی راننده اتومبیلش را پارک می‌کرد شماره تلفن همسرم را روی یک برگ کاغذ می‌نوشتیم و آن را زیر برف‌پاک‌کن ماشین می‌گذاشتیم و از راننده می‌خواستیم با این شماره تماس بگیرد. بعد از آن ملیحه در جریان گفت‌وگوی تلفنی طعمه‌هایمان را وسوسه می‌کرد و با او در پارک یا مکانی خلوت قرار می‌گذاشت و در این قرار به او خوراکی مسموم می‌خوراند. در همان هنگام که ملیحه در حال پیش بردن نقشه‌مان بود من و دیگر اعضای باند چرخ‌های ماشین سوژه‌مان را پنچر می‌کردیم.»

این مرد ادامه داد: «طعمه‌مان بعد از چند دقیقه بدحال می‌شد و به خیابان برمی‌گشت تا سوار ماشینش شود اما وقتی می‌دید خودرو پنچر است سعی می‌کرد هرچه زودتر آن را پنچرگیری کند ولی حین این کار از حال می‌رفت و در همان لحظه ما به سرعت او را داخل خودرواش می‌انداختیم و به خانه‌مان در جنوب تهران می‌بردیم و تمام اموالش را می‌دزدیدیم بعد هم وقتی او به هوش می‌آمد وی را کنار خیابان رها می‌کردیم.»متهم به سرقت از پنج مرد به این شیوه اقرار کرد و گفت خودروهای مسروقه را در شرق کشور به قاچاقچیان فروخته است. او همچنین توضیح داد: «سیاوش آخرین طعمه‌مان بود. بعد از اینکه او را به خانه‌مان رساندیم من برای انجام کاری از منزل بیرون رفتم.

سیاوش زودتر از معمول به هوش آمد. ملیحه به من تلفن زد و این موضوع را اطلاع داد و من هم توصیه کردم دوباره بی‌هوشش کند سیاوش چند بار بی‌هوش شد تا اینکه جانش را از دست داد. وقتی من به خانه برگشتم جسد را پتوپیچ و در وانتی مسروقه در خیابان رها کردم.» بنا بر این گزارش تحقیقات از این زوج همچنان ادامه دارد.

چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:نزاع,سگ‌ها,قتل,پیرمرد,75 ساله,رقم زد, :: 6:15 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر

نزاع سگ‌ها قتل پیرمرد 75 ساله را رقم زد

 قتل پیرمرد 75 ساله
به دنبال گلاویز شدن سگ‌های گله در روستای هارونیه از توابع صوفیان استان آذربایجان شرقی، صاحبان آنها با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری با قتل یك پیرمرد 75 ساله پایان یافت.



به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمود وحدت ـ رییس حوزه قضایی صوفیان ـ در این‌باره تصریح كرد: حسب گزارش ماموران انتظامی مبنی بر کشف یك جسد در روستای هارونیه صوفیان، بلافاصله دستورات قضایی لازم در این خصوص صادر شد و پس از تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که پس از گلاویز شدن سگ‌های گله، صاحبان آنها با یکدیگر درگیر شده و همدیگر را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند. متعاقبا جسد پیرمرد 75 ساله با هویت «خ.ف» بعد از گذشت حدودا یک ساعت از درگیری در حالی که در مرزعه‌اش روی زمین افتاده بود، کشف شد.

وی افزود: با انجام بررسی‌های ابتدایی، یك جوان 20 ساله كه با پیرمرد درگیر شده بود، به دلیل احتمال فوت مقتول بر اثر ضربات وارده از سوی وی دستگیر و به مرجع قضایی تحویل شد كه این شخص پس از تفهیم اتهام دایر بر قتل عمد و انجام تحقیقات مقدماتی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد و جسد نیز جهت تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.

تولد نوزادی بدون پوست+عکس

تولد نوزادی بدون پوست+عکس
این وضعیت از لحاظ ظاهری شبیه سوختگی نوع دوم است و یک اختلال ژنتیکی بلند مدت محسوب می شود که ....

کودک نه ماه ای به نام بریستال برور ماری ، اهل آریزونا از وضعیت ژنتیکی نادری به نام اپیدرمولیسیس بالوسیا (EB) رنج می برد که بخشی از زیر پوستش قابل لمس است و باید همیشه باندپیچی شود.این وضعیت از لحاظ ظاهری شبیه سوختگی نوع دوم است و یک اختلال ژنتیکی بلند مدت محسوب می شود که ۱ نفر از هر ۵۰۰۰۰ نفر به آن مبتلا می شوند ، پوست بریستال در اثر نبودن پروتئین برای بستن یک لایه به دیگری این شرایط را دارد.


http://www.seemorgh.com//uploads/1391/07/8822.jpg
افرادی که از این اختلال ژنتیکی رنج می برند پوستشان آنقدر لطیف و نازک است که به سادگی ساییده شده و باعث زخم های خون آلود و دردناک می شود. هر گونه خراش می تواند باعث ایجاد تورم و زخم در بدن بریستال و در دهانش شود.
 
http://www.seemorgh.com//uploads/1391/07/8823.jpg
از آنجا که در حال حاضر هیچ درمانی برای این وضعیت وجود ندارد، پزشکان به مادرش تنها گفته اند که او را همیشه بانداژ کند تا بدین وسیله از پوستش محافظت شود.بسیاری از کودکان با این وضعیت اگر تاول و تورم ها به دستگاه تنفسی برسد و مشکلات تنفسی ایجاد کند حتی تولد یک سالگی خود را نیز نمی بینند.

http://www.seemorgh.com//uploads/1391/07/8824.jpg
والدین بریستال اکنون زندگی خود را تغییر داده اند تا بتوانند شرایط کودکشان را تحت کنترل در آورند، مادرش شغلش را رها کرده تا تمام وقت به رسیدگی از دخترش اختصاص دهد و همچنین به خانه ای نقل مکان کرده اند تا درمان های کودک را فراهم کنند.

سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 10:41 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

مکالی کالکین در سال 1980 در نیویورک به دنیا آمد. او شهرتش را بخاطر بازی در دو مجموعه تنهای در خانه بدست آورد.
هنگامی که مکالی پانزده ساله بود، پدر و مادرش بر سر نگهداری او کشمکش داشتند، اما سرانجام سرپرستی او به پدرش واگذار شد.
او در سال ۱۹۹۸ با ریچل ماینر ازدواج کرد و زندگی مشترک‌شان تا سال ۲۰۰۰ ادامه داشت.
پس از آن در سال ۲۰۰۲ با میلا کونیس ازدواج کرد اما در ژانویه ۲۰۱۱ کونیس اعلام کرده که او و مکالی از هم جدا شدند!

در همین زمان بود که مشکلات مکالی کالکین افزایش یافت. او پس از شکست عشقی در دومین ازدواجش، به هروئین روی آورد.

در واقع یک معتاد تمام عیار شد به گونه ای که پزشکان اعلام کردند اگر این ماده خطرناک را ترک نکند، تا 6ماه آینده خواهد مرد!

یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:زنده شدن,مرده,مراسم,خاکسپار, :: 5:38 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
زنده شدن مرده در مراسم خاکسپاری !
پزشکی که برای تایید مرگ و دادن مجوز دفن در حال بررسی جسد او بود متوجه حرارت بدن «حافظ» شد که پس از بررسی‌های بیشتر متوجه شدند او دوباره به زندگی بازگشته است.
ايسنا: زنده‌شدن مجدد مرد مصری پیش از شروع مراسم خاکسپاری‌اش باعث تعجب خانواده و اقوام او شد.

مقامات بیمارستانی در جنوب مصر پس از معاینه این مرد 28 ساله اعلام کردند که او بر اثر حمله قلبی در حین انجام کار فوت کرده است. خانواده «حافظ آل-نوبی» که از مرگ او بسیار ناراحت شده بودند در حال فراهم کردن مقدمات انجام مراسم خاکسپاری بودند که یکباره پزشکان زنده‌شدن او را اعلام کردند.

خانواده «حافظ» گفت: پزشکی که برای تایید مرگ و دادن مجوز دفن در حال بررسی جسد او بود متوجه حرارت بدن «حافظ» شد که پس از بررسی‌های بیشتر متوجه شدند او دوباره به زندگی بازگشته است.

مادر «حافظ» که پس از شنیدن خبر زنده‌شدن پسرش از حال رفته بود با کمک پزشکان به وضعیت طبیعی بازگشت.

 

جمعه 18 فروردين 1391برچسب:حادثه,فرودگاه,مشهد,ختم به خیر, :: 1:17 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:فروند,جنگنده,كره جنوبی,سقوط, :: 9:38 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
خلبان این جنگنده با استفاده از چتر نجات موفق شد جان خود را نجات دهد.
 

یك فروند جنگنده متعلق به نیروی هوایی كره جنوبی روز چهارشنبه سقوط كرد.



به گزارش ایرنا، تلویزیون كره جنوبی گفت، این جنگنده در سواحل استان ' چونگ چیونگ ' در غرب كره دچار نقص فنی شده و سقوط كرد.



خلبان این جنگنده با استفاده از چتر نجات موفق شد جان خود را نجات دهد.



كره جنوبی در تلاش است تا با خرید جنگنده های جدید، پرواز برخی از هواپیماهای نظامی قدیمی خود را متوقف كند.



این اتفاق در حالی رخ می دهد كه كره جنوبی و آمریكا در روزهای اخیر رزمایش مشترك با برای نشان دادن توان نظامی دریایی و هوایی برگزار كردند.

چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:پیام,سردار,پاکپور,شهادت, 3 تکاور,سپاه, :: 9:27 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی، شهادت سه تن از تکاوران لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) در منظقه شمال غرب را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، متن پیام فرمانده نیروی زمینی سپاه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل‌الله به اموالهم و انفسهم اعظم درجةً عندالله و اولئک هم الفائزون

سال ۱۳۹۰ در حالی گذشت که برای پاک شدن خاک ایران از لوث وجود دشمنان و مزدوران، نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنی چند از مخلص‌ترین و رشیدترین جوانان خود را فدا نمود تا ملت سرافراز این سرزمین در امنیت و آسایش در راه اعتلا و پویایی کشور گام بردارند.

کوههای سر به فلک کشیده و قله‌های سپیدپوش شمال غرب کشور اگر زبان بگشایند، شنیدنی‌های افسانه‌گون از ایمان راسخ و رشادت این رزمندگان جان بر کف دارند.

رزمندگان رشید لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب (ع) قم در این میدان کارزار همچون دوران درخشان دفاع مقدس خوش درخشیدند و در آخرین لحظات این سال نیز سه تن از رزمندگان دلیر این لشکر در قله‌های سپید شمال غرب در سرمای جانسوز مظلومانه به شهادت رسیدند تا نام‌شان بر جریده سروقامتان تاریخ تا ابد سبز شود.

این جانب شهادت این فرزندان رشید ملی ایران را به پیشگاه مقام معظم فرماندهی کل قوا، همرزمان و به خصوص خانواده‌های معزز شهیدان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان از درگاه ایزد منان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه

به گزارش فارس سه تن از تکاوران این لشکر به نام‌های روح‌الله شکارچی، سعید غلامی شهروز و محمد سلیمانی در نقطه صفر مرزی در ارتفاعات جاسوسان شمال‌غرب کشور و در سرمای شدید این منطقه در حال امدادرسانی به مردم و سربازان گرفتار در برف به شهادت رسیدند.

شنبه 27 اسفند 1390برچسب:تجاوز,آدم‌ ربا,دختر ۱۵ساله, :: 5:50 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
تجاوز پی در پی 6 آدم‌ ربا به دختر ۱۵ساله
شش مرد که متهم هستند بعد از ربودن دختری 15ساله بارها به وی تعرض کرده و او را مورد شکنجه قرار داده‌اند، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

 

شرق:روز 20 دی امسال مردی میانسال بعد از اینکه از مدیر مدرسه دخترش شنید فرزندش به مدرسه نرفته است نگران شد و جست‌وجوهایی را برای یافتن «م» آغاز کرد اما وقتی راه به جایی نبرد، نزد ماموران نیروی انتظامی رفت و طی شکایتی مفقود شدن دخترش را گزارش داد. او گفت: «م در دبیرستان درس می‌خواند، او صبح امروز مثل همیشه به قصد رفتن به مدرسه خانه را ترک کرد اما ساعت یک بعد ازظهر مدیر مدرسه با من تماس گرفت و گفت م امروز مدرسه نرفته است.»

کارآگاهان بعد از دریافت این شکایت تجسس‌های خود را برای یافتن دختر نوجوان آغاز کردند و این در حالی بود که پدر دختر تماسی مشکوک از مردی ناشناس دریافت کرد. این مرد ناشناس به مرد میانسال گفت دخترش را ربوده است و برای آزادی او پول می‌خواهد. ماموران بعد از اطلاع از این ماجرا دامنه تحقیقات‌شان را گسترش دادند اما ردی از آدم‌ربایان به دست نیاوردند تا اینکه م روز 19 بهمن در حالی‌که توانسته بود از چنگ آدم‌ربایان فرار کند به خانه بازگشت و از ماجرای هولناکی که برایش رخ داده بود، پرده برداشت.

دختر 15ساله سپس همراه پدرش به پلیس آگاهی رفت و واقعه را برای ماموران بازگو کرد، او گفت: «صبح روز 20 دی در راه رفتن به مدرسه بودم که یک خودرو نزدیکم توقف کرد و زنی سرش را از شیشه ماشین بیرون آورد و آدرسی را پرسید. برای راهنمایی کردن آن زن جلو رفتم که ناگهان مردی که سوار همان خودرو بود به طرفم حمله و با تهدید چاقو وادارم کرد سوار خودرو شوم.»

این دختر ادامه داد: «دو مرد و یک زن که مرا ربوده بودند به باغی رفتند و من را داخل یک اتاق کوچک حبس کردند و شماره پدرم را گرفتند تا از آنها باج بگیرند. در چند روزی که در آن اتاق زندانی بودم دو مرد چند بار به من تعرض کردند، در حالی‌که امیدی به آزادی نداشتم یک روز فرصت مناسبی به دست آوردم و توانستم از آن باغ فرار کنم. من نمی‌دانستم کجا هستم و چطور می‌توانم خودم را به خانه‌مان برسانم. برای همین از سه مرد که در آن اطراف بودم کمک خواستم. یکی از آنها وقتی حرف‌هایم را شنید، تصور کرد من دختر فراری هستم برای همین پیشنهاد رابطه داد ولی به او توضیح دادم درباره من اشتباه فکر می‌کند او هم به ظاهر قانع شد و من همراه سه مرد سوار خودرو شدم تا مرا به ایستگاه پلیس برسانند و بتوانم از ماموران کمک بگیرم اما در میان راه آنها مرا به ساختمانی نیمه‌کاره بردند و در آنجا همراه مردی دیگر که نگهبان ساختمان بود به من تعرض کردند.

م در ادامه اظهاراتش گفت: «من یک شب در آن ساختمان نیمه‌کاره زندانی بودم تا اینکه نگهبان ساختمان صبح روز بعد مرا در خیابان رها کرد و به سختی توانستم خودم را به خانه برسانم و ماجرا را برای خانواده‌ام تعریف کنم.»

ماموران بعد از شنیدن اظهارات این دختر با توجه به نشانی‌هایی که او از آدم‌ربایان ارایه داد، وارد عمل شدند و توانستند بعد از چند روز تحقیق هر شش مرد را که در دو مرحله این دختر را ربوده بودند، دستگیر کنند. پس از آن چون موضوع اتهام این افراد تجاوز به عنف بود، پرونده در اختیار قضات شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. این متهمان به زودی محاکمه می‌شوند و از خود در برابر اتهام آدم‌ربایی و تعرض دفاع خواهند کرد.

از 1 سال پیش حرف میزنیم.هنوز بعد از قتل 1 مادر و دختر 8ساله به وسیله ی داماد خانواده این قاتل اعدام نشده است.
این سوال از ما هستش که چرا قصاص انجام نمیشود.
این سوال رو از تمام مردم بیرجند کردیم.
نظر بعضی ها این بود که بعد از گذشت بیشتر از یک سال هنوز قاتل دو نفر قصاص نشده است.
خانواده ی مقتولان گفتند دادگاه نمی دانیم چرا صبر کرده؟
درحال حاظر قاتل قبول کرده این قتل رو.
این قتل در گیوشاد در توابع شهرستان خوسف و شهر بیرجند میباشد.قاتل در میانه ی شب به وسیله ی چوب دستی و چماق دست به قتل میزند.و مادر و دختر بچه رو با ضرب چوب میکشد.
بعد پلیس بیرجند و اداره ی اگاهی بعد از 10 روز قاتل رو پیدا و دستگیر میکنند.معلوم نیست پلیس منتظر چه اتفاقی می باشد.
قاتل صریح میگوید اگه منو ازاد کنند.حتما میرم و بقیه ی خانواده رو میکشم.
خانواده ی مرحوم منتظر رای دادگاه هستند.
نظرتون درباره ی این قتل چیست.

جمع اوری:بی بی سی نیوز
منبع:بی بی سی نیوز

چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:خبر فوری,حوادث,شهادت,نیروی انتظامی,میر جاوه,بسیج,بی بی سی نیوز پارسی, :: 6:52 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر

                                          خبر فوری     خبر فوری               خبر فوری               خبر فوری

در سیستان بلوچستان حوالی مرز میر جاوه دقایقی پیش به وقت محلی 6:07دقیقه 13 نفر از سربازان و سردار معصومی شهید و 9 نفر از سرداران این مرز و بوم به زخمی شدند.

این خبر فوری به تمام نیروهای انتظامی میرجاوه اعلام شده و نیروی انتظامی در پی 11 نفر که عامل این کشتار هستند هنوز هیچ مدرکی از ترورگران ندارد. درصورت اخبار جدید از این حادثه شما را مطلع خواهیم ساخت.

                          الاهم صل علی محمد و عال محمد

                       س  بی بی ی نیوز گروه حوادث و سیاسی

عکس؛ تغییر جنسیت برای سرقت از بازیگر سینما!
کری مارشال پس از سرقت از بازیگر معروف سینمای انگلیس، توانست با 2500 پوند از پول های این بازیگر برای خود یک خودرو مزدا «ام اکس» بخرد.


جام نیوز: در یک اقدام عجیب، نوجوانی با تغییر چهره موفق شد خود را جای یک بازیگر زن جا بزند و حساب بانکی اش را خالی کند.
این نوجوان که «کری مارشال» نام دارد 18 ساله است و تحت یک عمل جراحی جنسیتی خود را به یک زن تبدیل کرده است.
او چندی پیش در دستبرد به خانه «کتی پرایس» بازیگر معروف، توانست کارت های حساب بانکی وی را به سرقت ببرد و با اندکی تغییر چهره از حساب بانکی وی پول برداشت کند.
اما این بازیگر تلویزیونی هنگام پرداخت هزینه خریدهایش در یک فروشگاه متوجه کاهش موجودی اش شد و اعلام سرقت کرد.

«کری مارشال» نیز که از همه جا بی خبر بود برای برداشت پول به بانک می رود که آنجا توسط کارمند بانک شناسایی اما موفق به فرار می شود، چندی بعد پلیس به منزل وی رفته و اورا دستگیر می کند.
او با 2500 پوند از پول های این بازیگر برای خود یک خودرو مزدا «ام اکس» خریده بود.
تلاش دختر ۷ ساله برای نجات پدر و مادر
زني بر اثر گاز گرفتگی در مشهد جان سپرد اما همسر وی که با تلاش دختر ۷ ساله اش به بيمارستان رسيد در حالت کما به سر می برد.

خراسان:پنجشنبه شب گذشته زن و شوهر جواني که از بخاري بدون دودکش استفاده کرده بودند دچار گازگرفتگي شدند. در اين هنگام دختر ۷ ساله آنان که در اتاق ديگر مشغول بازي بود با شنيدن صداي «خرخر»، در اتاق پدر و مادرش را باز کرد و با مشاهده چهره غير عادي پدرش فريادزنان به طرف پشت حياط منزل که يک کارگاه بود دويد و گريه کنان مالک کارگاه را متوجه کرد که پدرش وضعيت غيرعادي دارد.مالک کارگاه نيز بلافاصله به منزل آنان آمد و با اورژانس تماس گرفت.

وقتي ماموران اورژانس به محل رسيدند مادر دختر مذکور به دليل گازگرفتگي جان داده بود اما آنها پدر ۳۰ ساله وي را به بيمارستان رساندند که هم اکنون در حالت کما با مرگ دست و پنجه نرم مي کند.اين گزارش حاکي است: با حضور قاضي شاکر (قاضي ويژه قتل عمد) در محل حادثه تحقيقات در اين باره آغاز و مشخص شد که زوج جوان از بخاري بدون دودکش استفاده کرده بودند.
 
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:شب هولناک,چهره,زیبای,دختر, :: 6:57 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
شب هولناکی که چهره زیبای دختر را به تاراج برد
سودابه 22 سال دارد و در تاریخ 18 اسفند ماه سال گذشته خانه‌شان در ملایر به دلیل نشتی گاز که موجب انفجار شد در شعله‌‌های آتش سوخت.
 

ایران:سودابه هنوز هم با یادآوری آن شب هولناک اشک در چشمانش جمع می‌شود و با به‌خاطر آوردن نام پدر اشك بر پهنای صورتش می‌لغزد، باور ندارد که تنها یک جرقه زندگیشان را اینگونه سیاه کرد و حالا باید با چهره‌ای سوخته در آتش، چشم امید به پزشکان داشته باشد تا شاید بتواند انگشتان دستش را حرکت دهد.

سودابه 22 سال دارد، سال گذشته که 12 روز به عید باقی مانده بود نیمه‌‌های شب با صدای بلند انفجار از خواب پرید و هنوز گیج خواب بود که با شنیدن ضجه‌‌های پدر و مادرش فهمید خانه خراب شده‌اند، در اتاق خواب را باز کرد که به بیرون برود اما بیهوش به زمین افتاد تا اینکه در بیمارستان چشم باز کرد.

در تاریخ 18 اسفند ماه سال گذشته خانه‌شان در ملایر به دلیل نشتی گاز که موجب انفجار شد در شعله‌‌های آتش سوخت، در این حادثه پدرش محمدرضا شیرمحمدی که دچار 30 درصد سوختگی شده بود بعد از 44 روز در بیمارستان جان باخت و مادرش هنوز هم درگیر زخم‌‌های آن آتش‌سوزی است. اما داستان زندگی سودابه دردناک‌تر از همه رقم خورده است. وی نزدیک به 70 درصد سوختگی دارد و به دلیل مشکلات زیادی که گریبانگیر خود و مادرش شده در طول این مدت تنها یک بار توانسته روی دستش یک عمل جراحی انجام دهد و هیچ درمان مناسبی برایش صورت نگرفته است.

صورت سودابه کاملاً سوخته و دستهایش چنان آسیب دیده که حتی توانایی جمع کردن انگشتانش را ندارد، پاهایش هم از این سوختگی بی نصیب نمانده است به طوری که نمی‌تواند راه برود و هر قدمی که برمی‌دارد درد بر تمام وجودش چنگ می‌زند.

انگشتان این دختر ملایری پیش از این حادثه شوم، آفریننده نقش‌‌های هنرمندانه‌ای بوده‌اند و همه برای کار‌های دستی زیبایش سر و دست می‌شکستند، گلسازی، گلیم‌بافی و آرایشگری تنها بخشی از هنر‌های سودابه بود که این روز‌ها با دستان سوخته‌اش هیچ توانی برای انجامشان ندارد، خواهرش با بغض در گلو می‌گوید: برایم یک دسته گل بزرگ درست کرده بود، این روز‌ها وقتی به گل‌‌ها نگاه می‌کنم جگرم کباب می‌شود، حق خواهرم این نبود.

سودابه از ترس نگاه مردم بیم دارد که ماسک را از چهره سوخته‌اش بردارد.

می‌گوید: شب حادثه خواب بودم که این اتفاق افتاد، اگر در اتاقم را باز نمی‌کردم و بیرون نمی‌آمدم این اتفاق برایم نمی‌افتاد اما با شنیدن صدای فریاد پدر و مادرم ترسیدم و خواستم به آنها کمک کنم. از لحظه‌ای که در را باز کردم هیچ چیزی به یاد ندارم، فقط یادم هست که یک بار در بیمارستان تلفنی با پدرم صحبت کردم چرا که خیلی نگرانم بود خانواده‌ام به او گفته بودند که حالم خوب است، من و پدرم خیلی به هم وابسته بودیم و هنوز هم باورم نمی‌شود که به این راحتی او را از دست داده‌ام.

سودابه و مادرش چند ماهی است که در حوالی اسلامشهر خانه‌ای را اجاره کرده‌اند و به دنبال کار‌های درمانی خود در تهران هستند اما چون توانایی مالی ندارند هر روز با در‌های بسته رو‌به‌رو می‌شوند و تلاششان برای دریافت حداقل امکانات به بن‌بست می‌خورد. هزینه انجام عمل‌‌های جراحی روی دست‌ها و صورتش بسیار بالا است و تنها کمیته امداد یک بار 500 هزار تومان بابت هزینه‌‌های بیمارستان سودابه به آنها پرداخته است.

پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دستگيری,دختری,هيجان,آدم,میكشد, :: 1:29 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
دستگيری دختری كه برای هيجان آدم میكشت! + عکس
او در بخشی از دفتر خاطراتش نوشته‌ است: اقدام به قتل هیجان‌آور و لذت‌بخش است!

پلیس ایالت «میزوری» آمریكا از دستگیری نوجوانی خبر داد كه یك دختر 9 ساله را به قتل رسانده ‌بود. به گفته پلیس، «آلیس» كه هنگام قتل دوستش 15 سال داشت در بازجویی‌هایش گفت: دوستم را به قتل رساندم تا احساس فردی را كه فردی را به قتل رسانده، درك كنم. او در بخشی از دفتر خاطراتش نوشته‌ است: اقدام به قتل هیجان‌آور و لذت‌بخش است!


به گفته پلیس، او در دفتر خاطراتش نوشته كه دوستش را با ضربات چاقو به قتل رسانده و سپس گردنش را از بدنش جدا كرده‌ است. نتایج پزشكی قانونی از جسد مقتول نشان می‌دهد كه متهم به وسیله هشت ضربه چاقو مقتول را به قتل رسانده است. در صورت واردشدن اتهامات متهم، او حداقل به 10 سال حبس محكوم می‌شود!
پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 596
بازدید کل : 123546
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ